הצלחה עסקית מהטכנולוגיה שלכם במרחק של

הנדסת מערכות תוכנה

1

פרויקטים טכנולוגיים מניבים תוצאות והישגים לא רק בזכות תוכנה מוצלחת
(ואפילו “גאונית”). מתוך ניסיון של למעלה מ-10 שנים בעולמות התוכנה, ותודות לקילומטרז’ של מאות פרויקטים עבור יותר מ-100 חברות, אנחנו יודעים היטב שהדברים מורכבים יותר. 

לעתים קרבות, דווקא העבודה הסיזיפית ו”האפורה” של הנדסת מערכות התוכנה, שיכולה אפילו לכסות כ-80% מהעבודה (ויותר), היא זו שתקבע האם הפרויקט יגיע ליעדיו ואף יעקוף אותם.

אי לכך, אנחנו מציעים ליווי וייעוץ טכנולוגי-עסקי-ניהולי עם הנדסת מערכות תוכנה בשלל אתגרים ובהתאמה אישית לחברה. בהתאם למיקומה מבחינת שלבי פעילותה, לחסמיה וליעדיה. למשל:

Binovate - גבר היושב על הספה עובד על הנדסת מערכות תוכנה במחשב הנייד.

ליווי וייעוץ

ליווי וייעוץ בנוגע להבנה שהמוצר מפותח לא רק ליעד מוגדר אלא שהוא אמור לגדול, להשתדרג ולהשתנות. אנחנו מסייעים בליווי בבניית תשתיות שתוכלנה לגדול עם צמיחת היקף הלקוחות. 

1

שילוב פתרונות AI​

בימינו, כאשר כמעט כל המערכות משלבות פתרונות AI, חברתנו מסייעת בתחום זה במגוון היבטים תוך ליווי צמוד והיכרות מעמיקה עם עולמות של בינה מלאכותית, למידת מכונה, אוטומציות לתהליכים ועוד (לחצו כאן להרחבה).

2

הקמת צוותים וייעוץ ארגוני​

ההון האנושי הוא אולי המפתח המרכזי בהצלחת פרויקט טכנולוגי ובחירת האנשים הנכונים היא לא עניין של מה בכך. נהפוך הוא. מדובר באתגר עצום. אנחנו עומדים לצד לקוחותינו בייעוץ וליווי במהלך הגיוס ומעניקים להם מניסיוננו העשיר בהעסקת מאות עובדים לאורך השנים (רובם מתכנתים אך רבים מהם הינם מעצבים, מנהלים, אנשי כספים וכו’). 

3

הקמת מערכות E-Commerce​

ארכיטקטורת תוכנה היא המתודולוגיה שרואה את המוצר כמכלול. לא רק ביעד הפיתוח הראשון אלא גם שנים רבות קדימה. אלו תשתיות עלינו להכין לעתיד, מה עלול להשתבש וכדומה.
אנחנו מלווים ומייעצים בבניית התשתית ובמניעת טעויות מיותרות (ויקרות). 

4

ניהול פרויקטים בתחום התוכנה​

עולם התוכנה דורש תכנון וניהול. חברתנו מסייעת לנהל את הפרויקט מתוך ידע טכנולוגי עשיר והיכרות עם האתגרים הנוכחיים והעתידיים.
למשל, איך מנהלים נכון את התקציב, איך משאירים מספיק “אוויר” לעתיד, איך מתכננים נכון תוכניות עבודה, מה ריאלי ומה לא, כמה כוח אדם דרוש למשימה, איך עוקבים אחר הביצוע, איך מוודאים עמידה בלוחות זמנים ועוד.

5

תמיכה במיקור חוץ (בחירת ספקים, איתור מתכנתים)

כמו מערכות CRM, גם מערכות E-Commerce יכולות להיות פיתוח עצמאי או התקשרות חיצונית.
אנו מספקים ללקוחותינו ייעוץ  וליווי בנושאים הקריטיים הללו מתוך ניסיון עתיר שנים בפרויקטים מורכבים של אתרי סחר מסוגים שונים.

6

הקמת מערכת CRM

האם לפתח מערכת CRM פנימית (In-House) או לבחור במערכת חיצונית?
איזו מערכת תתאים לצרכים שלכם עכשיו ובעתיד? השאלות האלה יכולות להכריע את הכף באופן דרמטי. לחברתנו ניסיון עשיר בליווי וייעוץ לגבי מערכות CRM ונדע ללוות אתכם בהתאם. 

7

שילוב פתרונות AI

בימינו, כאשר כמעט כל המערכות משלבות פתרונות AI, חברתנו מסייעת בתחום זה במגוון היבטים תוך ליווי צמוד והיכרות מעמיקה עם עולמות של בינה מלאכותית, למידת מכונה, אוטומציות לתהליכים ועוד (לחצו כאן להרחבה).

8

הקמת מערכות לבסיסי נתונים ומידע

ה-Data הוא תמיד הליבה של הפרויקט הטכנולוגי אשר עליה בנויים כל שאר מרכיבי הפעילות.
טעויות הנוגעות למידע עלולות לגרום לכל רעיון מוצלח להתרסק. אנחנו מסייעים בליווי וייעוץ בנושאי Data מכיוונים שונים כולל הקמת מערכות חכמות, מדויקות, מהירות ואפקטיביות לאיסוף מידע ונתונים. 

9

פיתוח אפליקציות

חברתנו מתמחה בליווי וייעוץ לפרויקטים טכנולוגיים הדורשים פיתוח אפליקציות במגוון תחומים ולכל יישום ומטרה.
כולל בפיתוח אפליקציות למערכות וותיקות וקיימות שמספקות ללקוחות הקצה חוויית משתמש מודרנית וידידותית. 

10