הצלחה עסקית מהטכנולוגיה שלכם במרחק של

ליווי וייעוץ לסטארט-אפים

לפי נתוני הלמ"ס, רק כ-16% מהסטארט-אפים
בישראל הופכים בסופו של היום לחברות בשלות,
כאשר כמעט 85% מתוכם כלל לא מגיעים לכדי מוצר. 

כחברה המתמחה בייעוץ טכנולוגי-ניהולי-עסקי לסטראט-אפים, אשר נשענת על ניסיון של
בית תוכנה עם ותק של יותר מ-10 שנים (במהלכן ליווינו יותר מ-100 חברות במאות פרויקטים), אנחנו מכירים היטב את הפנים שמאחורי הסטטיסטיקה הזו. 

הניסיון מלמד שלעתים קרובות גם רעיונות מצוינים בעלי פוטנציאל נכשלים רק בגלל קבלת החלטות שגויה או תשתיות טכנולוגיות שנבנו באופן לקוי. בעולם של חברות ההזנק שבו כל טעות “עלולה לעלות” בקלות כ-200,000 שקלים, מספיקות רק 5 שגיאות בדרך בשביל שהשקעה של כמיליון שקלים תרד לטמיון ותוביל לתוצאה של Game Over.

הבשורה הטובה היא שרבות מהטעויות הללו הן שכיחות, נפוצות, קלות לפתרון ואפשר
להימנע מהן לחלוטין. 

Binovate - איש עסקים עם טאבלט דיגיטלי המציג סטטיסטיקה טכנולוגית של ניהול פרויקטים ללקוח
Binovate - גבר שם לב לדעת על הרעיון או המוצר של החברה

שימו לב!

הרעיון או המוצר של החברה הם רק 10% מהפרמטרים שיובילו אתכם לארץ המובטחת, וההצלחה טמונה דווקא בכ-90% מהעבודה שנתפסת לעתים כסיזיפית (למשל: ניהול, בניית תשתיות נכונות, גיוס אנשים, אינטגרציה בין מערכות, גמישות המערכת לשינויים ובניית דאטא-בייס נכון ועוד). בחברתנו נדע לשקף לכם את הדברים וחשוב מכך וחשוב מכך: למצוא להם פתרונות אפקטיביים באמצעים שונים. לדוגמה, מערכות ניהול אוטומטיות, פתרונות מוכנים ומובנים שמקצרים תהליכים ועוד. 

כחברה אשר ניהלה בית תוכנה שהיה אחראי על מימוש של יותר מ-100 סטארט-אפים בתחומים שונים, אנחנו נותנים אפילו "שלד" אופטימלי של חברת תוכנה שכל התהליכים שבו מאוזנים ומותאמים לחברה שתגדל ותכפיל את עצמה עשרות מונים.
כן, ממש ככה. 

מה אנחנו מציעים לכם?

אנחנו מעניקים ייעוץ לסטארט-אפים שמשלב גם ידע טכנולוגי בסטנדרטים הגבוהים ביותר וגם ידע ניהולי רב-תחומי. בראש ובראשונה אנחנו מסייעים לסטארט-אפים לדלג מעל הבורות השכיחים שרבים
נפלו בהם לפניהם. נדע לחזק את העסק הרבה מעבר לרעיון או הטכנולוגיה. כלומר, לקחת אתכם מדרגה אחת למעלה ולהפוך את הסטארט-אפ שלכם לכזה שמשקיעים רואים את הפוטנציאל
האמיתי שבו. הנה כמה מהדגשים שאנו מתייחסים אליהם במהלך השירות:

image

בחירת הצוות

אולי הפרמטר הקריטי ביותר.
עולם ההיי-טק עתיר באנשים איכותיים אך לא תמיד מתאימים. בחירה בצוות הלא נכון היא המרכיב הראשון בכישלון ומצד שני, בחירה באנשים הנכונים תגשר על הרבה מאד פערים בהמשך. 

image

התקציב הטכנולוגי

אחת הטעויות הנפוצות של סטארט-אפים היא ניהול לא נכון של התקציב הטכנולוגי (למשל, "שריפת" כל הכסף שצברתם על הפיתוח הראשוני מבלי להבין שהתקציב אמור להספיק לשנה ואף לשנתיים קדימה). תפקידנו כאן הוא לסייע בניהול תקציב טכנולוגי סדור ונכון לטווח קצר וארוך.

image

קבלת החלטות

סטארט אפ מוצלח נמדד כמובן לא רק ברעיון או בתוכנה אלא גם באין ספור פרמטרים ניהוליים. החברה תגיע תדיר לצמתים שבהם בחירה בנתיב אחד תוביל להצלחה והשנייה לסחרור. מדובר על החלטות שונות כגון ניהול משימות, חלוקת תפקידים, תקשורת עם לקוחות, ניהול פיננסי ועוד.

image

פניה למשקיעים

בפנייה למשקיעים עליכם לחשוב כמו משקיע ולא כמו אנשי חומרה או טכנולוגיה. בחברתנו נסייע לכם לגשר על הפערים ולראות את הפנייה למשקיעים משני צדי המתרס. כולל במסגרת ליווי במו"מ מול המשקיעים הרלבנטיים, דרך החתימה על החוזים ומעבר לכך.